Sömnstörningar och mys

Nu sitter man återigen här och har vaknat åtskilliga timmar för tidigt. Steg upp kring klockan sex efter att ha legat vaken ett tag, börjar dock inte jobba förns klockan halv ett så det känns lite jobbigt. Igår somnade jag klockan nio och det är precis det klockslaget jag jobbar till idag. Får se hur det går...

Imorgon är det utbildning till klockan fem, sedan är det musikesteternas konstert på Hedbergska som skall besökas tillsammans med Tova och någon/några mer/fler. Efter det tänkte jag och Tova göra Tacos (eller Tortillias) och kanske möjligtvis något film (som vi inte gör, utan bara ser). Vi har bestämt att vi ska ha en filmkväll snart och se Donnie Darko (som jag fortfarande inte sett trots rekommendationer OCH det faktum att jag faktiskt har ÄGT filmen i dryga 3-4 veckor nu... Seg kille).

Just nu har jag ätit frukost och lyssnat igenom halva Jack Johnson - In Between Dreams som jag för övrigt rekommenderar djupt! Som José Gonzalés fast svängigare och muntrare. Kalasbra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad menar du med att det är obligatoriskt att svara på helgon? :p

Anonym sa...

Haha, ja. Kanske det. Men jag vet inte om vem som helst skulle hitta honom om dom sökte.. för han har fyllt i att han är 6 år gammal eller nåt.. så lite anonym är han ju iaf. :)

Allt bra med dig?

Anonym sa...

Haha, ja, jag visste eftersom min kompis Mats snackat med honom tidigare.. :)

Är det hon Tova? :D Vart har ni träffats då?

Anonym sa...

nååh u är så söt hälsar Lina och jag. vi är också söta. men mest saknar vi dig puss.