Aprilskämt deluxe

Jag tror jag tar något sorts rekord i osmakliga skämt idag. Jag var så sugen på att lura i Hannah något eftersom det är första April, så jag drog till med att jag inte kunde komma till Karlstad den sjätte eftersom jag skulle vara tvungen att renovera badrummet. Det var kul ända tills hon höll på att börja gråta. Det tog som udden av det på något sätt och skuldkänslorna kom som en tsunami.

Bra jobbat, ärthjärna. Efter fem minuter skrattade vi åt det, men det är ju bara för att hon är världens bästa människa. Och jag världens smidigaste. Bra jobbat.

Det känns som att alla inlägg här handlar om Hannah. Men det gör inget... Tycker ni.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Smidigt Johell...

Påminner mig om en scen i the office när chefen ska visa en nyanställd hur rolig han är genom att kalla in receptionisten och säga att hon har fått sparken, han erkänner att det är skämt först när hon är helt förkrossad i tårar... :D

Johell sa...

Det är ju lite i samma kategori som mitt skämt, ja. Ibland tänker man inte så jävla mycket.

Hannah sa...

Smidigt, Joel. :(

Nostalgia sa...

jag kan riktigt känna känslan i magen på stackars hannah när du berättade det. FYFAN JOEL!

Johell sa...

=(

Anonym sa...

Jag gjorde det ju nästan det där skämtet med min fransktalande kock-anställda! Han pratar nästan ingen svenska, så var han lite ledsen en dag så skulle jag skoja, jag bara: "Ludde, oroa dig inte, du ska inte få sparken." Han såg helt förstörd ut och skrek "Va, nej, ska jag sparken? Varför?!" Haha. :(