Namnsdag och shit

Jag hade namnsdag igår, det var jag och Judit, vilket jag ser som ett tecken eftersom A Perfect Circle har en låt som heter Judith. IT HAS TO BE DESTINY! På Söndag fyller jag 21 år. Det betyder att jag from då får dricka alkohol i staterna. Lite roligt.

Något lite roligare än att dricka i staterna är att jag fick hem min tröja från T-shirt Hell idag. Det är en brun tröja med ett tryck föreställande sista måltiden, med texten "Sausage fest" under. Klockrent!

Något som faktiskt är ännu roligare än det är att jag efter mycket slit fått upp Heartworker. Så gå in där och kika runt, nu, jag befaller dig.

2 kommentarer:

Hannah sa...

Du får även gå på STRIPPKLUBBAR som serverar alkohol i USA. ;D

shawcross sa...

Grattis i efterskott (namnsdag) och i förskott (födelsedag) då! :D

Fattade inte riktigt den där med sista måltiden.. korvfest? äter dom korv eller va?