All your base are belong to us

Nu har vi flyttat in i lägenheten. Vi trivs skitbra (jag i alla fall) och allt jag bävat för har faktiskt löst sig. Jag såg inte fram emot allt krångel som (troligtvis) skulle uppstå med bredband och television. Jag såg heller inte fram emot att lasta ur kartonger och oroa mig för att katten skulle ramla ner för takbjälkarna, men det har gått fantastiskt bra.
När jag väl tog tag i det med internet, tog det 20 minuter att få 100 Mbit (100/10) installerat på vår adress, via Telia. Det bästa är att vi hade Com Hem tidigare, 8 Mbit för 299kr i månaden. Nu har vi 100 Mbit fiber och 10 Mbit upp (istället för Com Hems 1 Mbit) för 319kr / mån.
Televisionen har fortfarande inte löst sig. Vi har fått ett digital-tv-kort men ingen digitalbox. Funderar på att ringa upp dem imorgon och höra om det. Vi kommer hur som helst inte ha kanal 3 längre. DET är dåligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trivs också! Imorrn när vi fått upp grejerna. :(

Johell sa...

Idag! :D