Kärlek kommer i 40"

Eftersom jag och Hannah varit så jävla hi-tech på senaste så går jag i stora tankar om att köpa en ny teve. Nämligen en plasma eller LCD, platt och snygg. Vi vill inte ha en 50", men kanske en 37" eller 40". Lite roligare att spela 360-spel på en fräsch teve, samt att Mediamarkt öppnar snart. Aja, får se vad som händer.

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva här längre. Det mesta känns för personligt eller så är det bara skitsnack som det här (vi har ju inte ens bestämt oss ännu). Hannah är kanske lite skeptisk, hon vill ha lköksbord. Men vi har ju ett vardagsrumsbord, har funkat hittills. Men aja. Hon är finast i alla fall.

Jag uppdaterade länklistan också. Föll du bort och vill komma tillbaka igen så får du hojta till. Eller kanske börja skriva om någonting som folk faktiskt vill läsa?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är knäpp som drar in mig i dina planer.

Johell sa...

"Så länge det blir ett genemsamt beslut"... Pfft. Tjejer.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.