Självaste julaftonsmorgon

Idag är det Julafton och jag tänker inte ens börja dra upp alla klyschor kring vad det innebär, för jag har inte känt ett skit av det hittills. När jag kollar ut genom vårt fönster ser jag Hydro-macken och där är det tänt med liv och rörelse. Jag såg tidigare imorse en polisbil fara förbi samt troligtvis ett femtiotal personbilar troligtvis på väg till jobbet.

På ett sätt är det faktiskt lite skönt. Jag är inte helt ensam om att jobba på julafton, eller att behöva kliva upp lite tidigare än många andra för att hinna med att resa till jobbet. Men det känns fortfarande lite jobbigt eftersom detta troligtvis betyder att Sverige inte bara sitter i trans på jul och det i sin tur betyder att folk trorligtvis också kommer hitta numret till vår kundtjänst.

Rösta för en slapp dag idag. Med en och annan prinskorv på slutet.

4 kommentarer:

Hannah sa...

Men jag fick iaf världens bästa julklapp i hela världen. :D

Anonym sa...

Det är troligtvis som du säger. :D

Johell sa...

Folk hittade numret, och dom verkade ge det till släkt och vänner också...

Anonym sa...

Hehe, ja det är klart att jag är nöjd. :) jättefina julklappar ju! har ju några jag får/köper julklappar till.. mamma, pappa, brorsan & hans sambo, moster, kusinerna m.m. :D