Månadsmålen

1) Att när kära lönen kommer besmycka kroppen med bläck. Skall innan dess kika upp potentiella studios också, så att man blir nöjd i hövve! Skall även tjata på Johanna så att hon också tatuerar sig. Hur som helst så skulle hon följa med son sällskap!

2) Köpa OZ-boxen som tydligen kommer den 31 Januari, samt hitta Love Actually på DVD. Billigt dessutom.

3) Se till att jag får stanna på jobbet så jag kan fortsätta skriva "månadsmål" på saker jag skall köpa! Ha ha.

4) Skriva mer riff och faktiskt göra klart en låt OCH spara den! Det ska fan i mig bli mitt nya nyårslöfte. En EP är på väg gott folk.

Aktuell Betapetresultat: 1471

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag vill väldigt gärna tatuera mig jag med.. men tror det får vänta som sagt var.. Känns som ett dumt risktagande att bränna iväg 1500 spänn eller nåt innan jag ens vet om jag kommer få fler inkomster i vår. :p

Men OZ boxen ska jag i alla fall ha, den är inte dyr heller.. får köpa den billigt på jobbet. :D Gillar du Love Actually? Den har jag. :) Ser att den finns för 49 kronor på Ginza, men den är slutsåld just nu som det verkar.