Deflowered

Den 23:e Februari hade jag min kareokedebut, dock inte solo. Anton och Peter var med som stöd. Det inträffade på Daltons Saloon här i Sundsvall, och det lät nog inge vidare. Två låtar framfördes, en inte så nykter "Crash Test Dummies - Mmmm Mmm Mmm Mmm" samt en absolut inte nyktrare "Slipknot - Wait & Bleed".

That's art for you right there...

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Brallan och Matte, för övrigt är det alltid lika kul att blogga om vänner som de flesta andra man känner (de som faktiskt läser detta) inte har den minsta aning om vilka dom är. Lysande.

Nu vet ni mer än nog om vad som händer. Stick!

PS. Jag har kommit på att jag helt och fullständigt avskyr vägbeskrivningar. Speciellt att få dem och vara tvungen att komma ihåg dyngan som allt som oftast är fullständigt obegriplig. Ds.

4 kommentarer:

Hannah sa...

Karaoke låter fan aldrig bra. :/

Johell sa...

Du skulle bli förvånad! Ha ha!

Anonym sa...

haha, att jag missade ditt första karaokeframträdande alltså! du får köra en favorit i repris när jag kommer upp så man får det på film :D

Johell sa...

Jo du! Det går nog att fixa till, frågan är om det är något man vill ha kvar. ;)