Hemlösa söker hem

Jag är jävligt less på att leta lägenhet nu. Förbannat jävla less. Imorgon ska vi upp vid sju för att sedan kika på lägenhet klockan åtta (den vid Irish, som Hannah sågade men nu gillar). Efter det ska Jenny vara så snäll och köra upp lite grejer till kära mor och fars numera tomma lägenhet.

Jag ska inte klaga. Det vore ett helvete att göra det ensam, men nu har jag min kära halv-sambo Hannah, som gör allt mycket lättsammare. Nästan roligt faktiskt. Vi har nu varit på visning på 4 lägenheter på 2 dagar, plus besökt x antal mäklare samt hemsidor. Hoppas vi får den vi siktat in oss på nu.

Håll tummarna, kampen fortsätter.

5 kommentarer:

Hannah sa...

Klart det är roligt för dig när jag packar och du sitter vid datorn och spelar betapet hela tiden. :P

Johell sa...

You go to hell and you die!

Hannah sa...

YOU DIE BEFORE YOU GO TO HELL.

Emeliz sa...

Okej, jag tänkte önska er lycka till med sökandet efter ny lägenhet.. men jag tror faktiskt inte man får välja lägenhet i helvetet.. Eller vad vet jag ;) spark i arslet för er (det betyder tur)

Johell sa...

Tack Emelie!