Veckans händelser

Nu på senaste har det hänt endel saker som jag tänkte dela med mig av till er.

1. Jag och Hannah har hittat en tvåa på Fredsgatan som vi visat intresse för. Inflyttningen där sker första augusti.
2. Vi har sålt min etta. Det tog en dag.
3. Vi firar midsommar (idag) hos Tomas och Therese med en massa roliga människor. Grillar och dricker lite smått. Jag håller mig dock till folköl eftersom vi ska upp imorgon, vilket leder oss till nästa punkt.
4. Imorgon ska vi till Karlstad och inleder vår vistelse där genom att gå ut med hennes kompisar + min Peter.
5. I mitten av nästa vecka får vi veta om vi får lägenheten.

Det är mer eller mindre en händelserik tid vi har framför oss. Exakt hur länge vi blir kvar i Karlstad beror helt på omständigheterna kring lägenehten.

1 kommentar:

Emeliz sa...

Roligt att det går framåt :)