Veckans varning

Se aldrig Death proof, det finns bättre sätt att somna på.

5 kommentarer:

Hannah sa...

Bjäbb, bjäbb, bjäbb.

shawcross sa...

Ja fy fan, jag har visserligen bara sett en massa trailers. Men själva storyn verkar ju inte vara mycket att hänga i granen.

Johell sa...

Du har sett nog då, Peter.

Unknown sa...

Ja, det var ju ett tag sen. Jag har fått en deltidstjänst på Kjell & Co. Vi öppnar butiken imorgon, så nu får du allt komma och kika in nånting. :)

Det är bara bra med mig annars.. kom hem från SRF igår.. semester har jag ingen eftersom jag är timanställd på bokhandeln du vet.. jobbar ju fortfarande kvar där också.

Hur är allt med dig då? Kvar på Comhem?

Anonym sa...

haha, det var roligt att ringa dig igår, synd bara att reglerna förbjöd mig att ringa upp. jag måste prata med dig nån dag. puss.