Dag nummer två

Andra dagen är nu avverkad på Com Hem och allt ser väldigt ljust ut. Till skillnad från de andra i nybörjargruppen (vi är 10 st) så kan jag knappt bärga mig tills vi får börja ta samtal. Verkar hur roligt som helst, och framför allt varierande. Kommer bli jävligt svårt att navigera i systemet bara, fruktansvärt många knappar som gör olika saker. Mycket ska komma på reflex, men vafan, det fixar sig som Johanna sa! :) Det är solstrålen hela dagen det! Ha ha.
Jag kan också meddela att jag klev upp klockan jävla sex, men var pigg och alert under hela passet (från 8 - 17), så jag är jävligt imponerad av mig själv. Antar att det är jobbet som ger mig oanade krafter, eller det faktumet att jag slapp fjortisjävlarna på bussen imorse. Man kan lugnt säga att det var tur för dem...

Nu ska jag fan i mig skriva lite musik. Ska fan göra klart min dödsdänga den här veckan, jajamen, det ska jag. Den kommer bli så jävla brutal så du kan inte tänka dig. h0 h0. Nu ska jag inspireras av fjortisarna och skriva den ondaste låten i världshistorien...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du är fan ond vännen.
eller ja..
det kanske inte var någon nyhet :)

Johell sa...

Det var fan den finaste kommentaren jag fått i mitt liv!