Gud... Fan... NÅGON?

Man har ju hört talas om dom där som kliver upp för att gå till jobbet, men det här är ju helt jävla sinnessjukt! Klockan är 06:11 och jag börjar klockan 08:00. This is just great. NÅGON SOM VILL PENDLA MED MIG?!? Skönt att jag har en blog att skrika av mig i så jag slipper gå med denna undertryckta trötthet (eller nåt).

Fy fan för tidiga mornar! Jag vet att jag känner mig rätt så pigg nu, men jag vet att jag kommer vara svintrött när man väl sätter sig där i undervisningssalen igen. Det är något med skolatmosfären och undervisning som gör en trött. Flashbacks de luxe.

Och jag säger bara det, är de där jävla fjortisarna på bussen nu, då kommer jag slå ihjäl dem med någon ful gardin eller något rostigt fotstöd... Vid den här tiden på dygnet är det jävligt svårt att vara snäll, och överseende förvandlas till tunnelseende; "kill...kill...kill...".

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, ja, jag tyckte också bilmusen var söt. Fast lite mycket barbiebil över det hela kanske. ;) men den fanns faktiskt i andra färger också.

Vad skönt att höra att det gick bra den första jobbdan.. och datasystemet tycker jag inte du ska oroa dig för, det ger med sig med tiden. Men var inte rädd för att fråga, att fråga betyder inte att man är dum på nåt vis utan att man är intresserad och ivrig att lära sig. När jag började praktisera på bokhandeln frågade jag saker HELA tiden eftersom jag så gärna ville kunna allt själv. Och det tyckte dom var jättebra och ett tecken på att jag tog ansvar för det jag gjorde, så. :)

Dessutom är det säkert många av de andra som inte heller förstår, fast dom vågar inte säga nåt bara.

Lycka till idag! :D

Unknown sa...

Nä, bindestreck var jag faktiskt helt säker på att det inte skulle vara.. Och jag var ganska säker på att det skulle vara ihopskrivet.. Men det blir så förvirrande när man läser engelsk litteratur och sen ska skriva om ämnet det på svenska. :)

Hur har andra arbetsdagen varit?