Stridsvagnar och köttriff

Nu har jag jobbat mig genom en hel vecka på Com Hem, och hittills har jag tagit 5 st samtal själv. Väldigt nervöst, men väldigt, väldigt roligt. Att man tjänar löjligt mycket pengar på det är ju också ett stort plus. Mer än man förtjänar.

Nu när det ändå är Fredag tänkte jag hitta på något, så jag slog en liten pling till Anton som alltid verkar ha något fuffens för sig. Men han skulle sitta hemma och skriva riff, så jag såg det lite som ett kall. Nu sitter vi och skriver lite sporadiskt över MSN och skriver dödsmetall. That's the shit! Så skall en riktig Fredagskväll tillbringas. Alla vet ju att det är mest folk ute på Lördagar ändå! Ha ha ha.

Nu sitter jag och filar och skriver på mellantempolåten, och jag måste säga att den blir jävligt bra. Är svinnöjd hittills, och så här ser låten ut för tillfället (det klara då alltså);

1. Intro (100% släpande stridsvagn)
2. Intro2 (upptempo köttriff)
3. Vers (stridsvagnsriffet)
4. Intro2 (Köttriffet)
5. Mellan1 (Köttätande riffet)

Så långt är det kommet, och jag har texten till första versen och skriver just nu på intro2-delen (efter första versen). Riffen är oförskämt bra och kommer verkligen till sin fulla rätt i arrangemanget. Detta mina damer och herrar är dominans.

Inga kommentarer: