Flytt, tjat och ölande

Som endel av er redan vet är jag dagligen (eller så ofta jag kan) inne på Tjuvlyssnat. Det är alltså då en blog där de publicerar tjuvlyssningar (humoristiska och anonymnt, alltid). Där kan man för oftast få sig ett riktigt gott skratt och det var precis vad som hände alldeles nyss. Denna tjuvlyssning fick mig att nästan trilla av stolen. Läs och njut gott folk!

Eftersom två av mina närmaste vänner, Therese och Tomas flyttar till USA i Mars så skall jag försöka att tillbringa så mycket tid det går med dem nu. Igår träffades vi hos Roger och Teza för lite Buzz-spelande och drickande, och jag kan tillägga att jag vann 2 ronder av 4! HA HA! Vi hade ju musiktema såklart, men det var riktigt klurigt. Utomordentligt trevligt var det hur som helt! Snackade (som vanligt) en hel del med Roger om Riotlab, Demolabbet och nystartade Minirocker.

Riff har skrivits denna helg. Har kommit lite längre sedan förra posten men det är ingenting jag orkar gå närmare in på den här gången. Vid nästa post hoppas jag att låten är klar, och då jävlar!

1 kommentar:

Bjoerling sa...

Riktigt trevligt var det igår, det får vi göra oftare. Som sagt, förfesten är ju essensen av partyt. Krogen suger ju i nio fall av tio. Du får hänga med nästa helg, så bjuder jag på käk! :)