Söndagsrapporteringen

Jag är så himla rastlös så det är helt otroligt, har försökt mig på en hel bunt med aktiviteter men ingenting verkar funka. Har spelat en massa gitarr, skrivit på en låt och lyssnat egenom A Perfect Circle - Mer De Noms ett antal gånger. Dessutom har jag lyssnat på Stevie Wonder - Best Of, Opeth - Blackwater Park och en galen låt som någon av Peckas studiokompisar gjort.

Helgen vart en 5-stjärnig helg i alla fall. Definitift. =)
Först utgång med Emma De Groen som man inte sett på evigheter (+ 2 till som jag för tillfället inte kommer ihåg namnet på) och sedan Europekväll hos Johanna + diverse utgångar. Galet, galet!

Nu tänkte jag försöka hoppa in i duschen, känner mig helt handlingsförlamad. Nej kära vänner, det är varken pga droger eller bakfylla så de som känner sig oroliga kan sluta vara det nu. Det är bara en av de där dagarna. =)

"Fjärilar är hemska. Det är monster utklädda till blommor".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, "det kom saker emellan"? ;)

Själv så åt jag en fet falafeltallrik på Kebab City (som egentligen inte var tillräckligt fet!) Haha. :)

Anonym sa...

Haha, känslorna kom i vägen? :p fick du ragg menar du? Hihi.

Jag äter inte heller kebab. :p haha. varför äter inte du kebab Joel? du är ju köttätare. :)

Alltså nu snackar vi inte fetthalt, jag menar att jag inte fick tillräckligt stor portion. :D haha.

Anonym sa...

Haha, ja, visst är det fint? :D Jag blev jätteglad när jag fick höra om hans kompis! Hihi. :)

Okej, okej.. Haha. Jag har bara väldigt svårt att förstå hur man kan motstå en Subwaymacka efter en helkväll på stan! ;) All cred till dig Joel!

Just ja, kunde du kolla upp min faktura imorgon när du jobbar? :)

Anonym sa...

Hehe, mm. Tänk att man kan träffa nån och bli kär i den där åldern liksom. Och att man säger en sån sak som att hon skrattar och är glad hela tiden. Mysigt. :)

Haha, då borde jag skaffa mig ett bra sällskap som får mig att inte äta så mycket fyllemat. :D Några tips? Hur är ett bra inte-äta-fet-falafeltallrik-eller-subway-macka-sällskap? :D Höhö.

Ja, fast jag har ju ingen pappersfaktura. Jag har ju e-faktura.. så om jag inte är hemma och har tillgång till dator så blir det ju svårt. Men jag har ju mailat belopp och sånt till dig. Vad behöver du veta? :) isåfall kan jag ju maila över allt som står på e-fakturan, eller?