Att jag ens orkar...

Jag är helt skärrad idag, känner mig utanför min kropp på något sätt. Antar att det hänger ihop med en förkylning som jag förnekar lite smått (egentligen helt och hållet) eftersom det snart är nyår. Men igår fick jag en bra sak förklarad; om man avslutar 06 med att bli dyngrak och vaknar 07 med världens bakfylla, då kan ju året bara bli bättre, eller hur?

Och då kan jag även avslöja att jag planerat att tillbringa nyår med 2mas och The res och det kommer garanterat bli skoj, har redan varit på systemet och inhandlat en årsranson öl (det ska ju räcka resten av året, hö hö).

Jag har tydligen lovat Hanna att nämna henne på denna blog (hon nämnde det i ett telefonsamtal nyligen) och nu är det fixat. Hoppas du är jävligt nöjd nu när jag sitter här halvsjuk (peppar peppar) och skriver det här bara för din skull! Om jag blir sjukare är det ditt fel!

2 kommentarer:

shawcross sa...

jättefint joel... mer sånt..

Johell sa...

Det är sånna här kommentarer man blir helt gråtfärdig av... ;)