Rast och slagord

Sitter på jobbet och har rast. Tänkte passa på att skriva ned några rader om tankar och funderingar... Tills jag kom på att jag inte har varken tankar eller funderingar just nu...

Har i alla fall lyssnat hela dagen på The Project Hate som inte alls är så tokigt som jag fått för mig genom allehanda diskutioner med själsfränden (Johan). Han brukar ju (som de flesta vet) se ner på band som spelar catchigt och i 4-takt, men nu skiter jag i alla regler och normer. Bra skit är bra skit, vare sig det är en 2-taktstraktor eller en låda smör.

Peter pratade igår om att övetala sig själv till att bli Nazist, inte för att han sympatiserar med dem ideologiskt, utan helt enkelt för att träffa lite nytt folk och få någonting att göra efter skolan (han pluggar ljudteknik i Karlskoga). Jag kläcker då ur mig att det ger bra motion, man går ned på stan och ger ifrån sig några schyssta slagord, sedan är det bara att kuta... Vi är bra på det där med skitsnack! Ha ha.

Nu ska jag fortsätta... Hej hopp.

PS. Var nyss vid dricka-automaten och köpte en Fanta. Det tar längre tid för automaten att spotta ut en fanta än det gör att få en Cola... Är detta en konspiration mån tro? Eller bara tillfällighet? DS.

Inga kommentarer: