En arbetsnarkomans dagbok

Ha ha! Jag är fan-i-mig världens klantigaste jävla människa... Ställde klockan en timme för tidigt PLUS att jobbet hade tagit bort min övertid (på morgonen) så jag var på jobbet vid halv tio när jag i själva verket jobbade 12.30 - 21.15. Det är bra att ändra folks scheman på helgen när de inte jobbar då har jag hört. Ha ha. 11 timmar jobb idag alltså. Klirr i kassan i alla fall...

Kan fortfarande inte få ut Black Ingvars-låten ur huvudet. Det är helt jävla sanslöst. Den verkar ha borrat sig in så djupt att det nästan kan räknas som en störning. Jag menar, hur normalt är det här egentligen?

Nu ska jag försöka få mig lite sömn så jag klarar passet imorgon. Ser fram emot att jobba hela veckan och ta det lite lugnt. Lugnare än i vanliga fall... Godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja visst är jag? :D *tihihihi* :p

Men du, jag vill inte vara tjatig eller så, men gjorde du nåt av dom där uppdragen på GratisGenerationen? har för mig att du sa att du gjort nåt nämligen, men dina poäng har inte registrerats hos mig.. så jag tänkte om jag skulle höra med dom vad som gått fel isåfall. :)

vill så gärna ha det där presentkortet! :D

Anonym sa...

Haha. :D Men jag hoppas att dom vågar!