Återvändningsprocessen

Vad som skulle bli en alkoholfri helg blev inte riktigt det. Men jag antar att det inte finns någon som läser detta som är ett dugg jävla intresserad av det, för antingen var du med, vet om det eller så trillade du precis hit och behöver alltså inte fortsätta läsa... Eller jo förresten.

Jag köpte en kalasbra jävla film idag; Eternal Sunshine Of The Spotless Mind med Jim Carrey och Kate Winslet. Har du inte sett den så BÖR du se den. Fick även tillbaka min efterlängtade mössa idag. Trevligt som fasan! Den fick jag medan jag och Hemköps-Jenny åt bakispizza på San Remo, också nice!

Jag kan också meddela att jag är på bättringsvägen. Inte 100% ännu med i alla fall på 80-90%, alltså så mycket som behövs för att skriva mer helvetisk döds. Det känns bra som in i helvete ska jag be att få tala om. Dags att börja leva igen. Ska ta mitt första andetag till Black Ingvars dänga "Cherie" som är helt oslagbar.

"Cheeerie, drottning på min tron! En på en miljooooon - Gör mig till en lycklig man"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, nä, varför skulle det vara det? Julfesten betalade vi ju själv. Vi hade knytkalas hemma hos en arbetskamrat, så alla tog med sig nånting. Vi fick inga pengar från företaget till det. Och lussefikat bjuder IKANO på.. dom som hyr ut lokalerna i huset. :) nam nam!

Hur är det med dig då?

Anonym sa...

meen ajg är ju intresserad och vill veta! för övrigt så borde du omma hit och inte dricka med mig, det funkar nog bättre :) love.