Den som väntar på något gott

Nu är det fan dags. Det här är sista dagen som jag bor hemma hos mina föräldrar. Imorgon byter jag adress och husrum, oändligt spännande.

Jag och far har byggt ihop en soffa (2 sits klippan, svart), en fotpall/puff (finns ej med på ikeas hemsida, men den är också svart) samt ett soffbord. Allt medans mor var och gjorde badrummet skinande rent. Applåder till oss.

Vi köpte också en byrå som vi inte orkade montera upp idag, så det gör vi imorgon. Samt färdigställer garderoben lite och sedan är det klart. Behöver jag säga att jag är helt fantastiskt jävla nöjd?

1 kommentar:

Hannah sa...

Nu kommenterar jag, så skriv en ny blogg! Skriv skriv skriv så jag har nåt att läsa när jag kommer hem från Emma. PUSS!
Kan ju berätta att jag stör mig på word verification-grejset.