Så jävla lurad!

Var på Statoil Bergsgatan nyss och köpte en liten påse gott och blandat (130 gram) och vad är det i påsen då? Jo, 95% av innehållet är ju för fan lakrits (läs: dynga)! Jag funderar på att reklamera det här till Malaco. Är det något jag hatar så är det lakrits...

Go to hell Malaco!

Jag kom på att jag inte heller meddelat att jag varit hemma ifrån jobbet sedan i Måndags. Förkyld nåågot så in i norden. Har skrivit väldigt mycket music mellan hostningar och diverse avtorkningar av skärmen (jag hostade på den några gånger).

9 kommentarer:

Hannah sa...

Jag hatar också lakrits! Skicka tillbaks påsen så får du pengarna tillbaks och nytt godis!

Johell sa...

Jag tror inte jag kan göra det längre, jag har ätit upp alla goda. =)

Hannah sa...

Du är inte så smart du. :P

Johell sa...

Nej, jag är glad! =)

Hannah sa...

Bra, då är jag också glad!

Johell sa...

Och då blir jag ännu gladare! :)

Hannah sa...

Och jag blir ännu mer glad! :D

Johell sa...

Det här kan hålla på hur länge som helst. =)

Hannah sa...

Haha, vi slutar nu. Puss.