Hanteringen av odöda

Boktitel: Hanteringen av odöda
Författare: John Ajvide Lindqvist
Antal sidor: 333
Genre: Skräck/Roman
När läste jag denna bok: Februari-Mars
Vad tyckte jag om den: Förbannat bra bok som jag rekommenderar de allra flesta att läsa. Jag har aldrig trott att man faktiskt kunde bli "rädd" av en bok, men nu fick jag det fanimig bevisat - Det kan man. Det är inte utan att man blev riktigt äcklad på sina ställen också, samt ledsen. Riktigt ledsen.

Äh. Läs den själv så slipper jag förklara hela boken.

Tack till Johanna som introducerade mig för dessa bok-mallar. Ska försöka "recensera" alla böcker jag läser i fortsättningen.

5 kommentarer:

Hannah sa...

Haha, "läs den sjävla för fan så slipper jag skriva nåt om den i min bokrecension! Ôrker fan inte.". Haha. :D :D

Och som jag sa så drömde jag om dig inatt igen.

Johell sa...

Du kännôr ju mig! Skriv inte nôtt i onödan.

Oooh! =)

Hannah sa...

Du vet mycket väl vad det betyder.

Och jag drömde att du var busschaufför. Så körde du öknen och så gick jag på bussen och så pratade vi om saker, så körde bussen av vägen. Sen blev alla sura på oss för att vi hade pratat när du körde bussen för folk dog. Fast det var mer, men jag har glömt.

Hannah sa...

Nej, men jag kan inte. Du får lista ut det själv. ;)

Busschaufförer är nog inte så lyckliga människor. :( Eller vissa är, men inte i Malmö iaf.

Hannah sa...

Vi tar't på msn. Om en stund. :)

Så otrevliga som de är så måste det vara något kromosomfel, alltså. :(