Ät skit och dö (Del 2).

Det finns människor på den här jorden som inte förtjänar att leva. Det ända de gör är att förpesta livet för andra, så av barmhärtighet för resten av folket borde de göras av med. Illa kvickt. Bara självaste tanken på dem gör mig illamående.

Immigration, en ensam ö. Helst på en väldigt avlägsen planet, i ett annat solsystem. Egentligen är de ju inte värda att ens spilla ut en tanke över, men ibland är det svårt. Jävligt svårt.

Om jag har tänkt på terapi? Nej, men mord.

13 kommentarer:

Hannah sa...

Jag hoppas för din egen skull att jag är inräknad i din ensamma ö.

Hannah sa...

Eller så är jag för trött för att förstå. Du är för djup för mig ibland.
Sen förstår jag inte varför du svarar mig på min blogg. Jävla alternativa människa!

Hannah sa...

Men jag måste ju ändå gå in här för att svara. :P

Hannah sa...

Jag hatar att säga det, men du erkände just. ;D

Hannah sa...

Hahaha puss!

Hannah sa...

Du skulle bara våga sluta.

Hannah sa...

Tror du det?

Hannah sa...

Dåså. Du vet var du har mig.

Hannah sa...

Jag är så glad att du vet hur mitt namn stavas. Onödig info.

Hannah sa...

Vad glad jag är att du säger det här, och inte på msn. ;D

Hannah sa...

Du är så himla smart. Jag blir helt förvånad.

Hannah sa...

Naaw, durå. :D

Hannah sa...

Första gången? Jag är så speciell! :D God morgon, renoveringskillen!