Room service in action

Hela dagen tills nu har tillbringats i nya lägenheten. Det är rollats tak för fulla segel eftersom det rent ut sagt ser förjävligt ut där nu. Den gamla ägaren hade knappt städat ett dugg, kanske dragit fram och tillbaka med dammsugaren i hallen.

På sin höjd.

Det är mycket som behövs göras, och det kommer ju gå på lite stålars. Men det känns lite bra också eftersom man får det lite mer personligt och inte precis som förre ägaren hade det.

Ikväll är det God Among Insects och My Own Grave på Pipeline. Jag skiter i My Own Grave eftersom jag sett dem några gånger tidigare. Om du inte sett dem förut, bör du inte göra som jag.

3 kommentarer:

Hannah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannah sa...

Sluta jobba, börja blogga! (Det var jag som raderade kommentaren innan, för jag skrev fel) :*

Anonym sa...

du är utmanad! läs på min blogg