Hi-tech superman (del 2)

Bara för att dela med mig av min frustration; det var inte fläkten som var problemet. Idag skall jag ringa Clas Ohlson och fråga ifall de fått in mitt grafikkort. Ska köpa ett helt nytt för 429kr, eller nåt sånt. Hoppas det hjälper.

Känns snopet att ha lagt ut 149kr på ingenting.

Någonting som känns ännu mera snopet är att datorn faktiskt fungerar, och att det är dessutom morgon. Det är emot alla sorters lagar de senaste dagarna. Kanske beror det på att nätverkssladden inte var i från början? Äh, jag är trött på att spekulera. Ge mig mitt kort!

3 kommentarer:

Hannah sa...

Tänk på att fläkten var helt förstörd, så det var nog bra att du bytte ut den. (Vet du vad nära jag var på att skriva "böt". Måste flytta från Värmland.)
Lav ya.

Johell sa...

Hade jag bara köpt grafikkortet på en gång hade jag aldrig behövt köpa den där förbannade fläkten. Mitt nya kort har nämligen ingen, behövs tydligen inte. hö hö.

Hannah sa...

Jag gillar dig ändå.