Hi-tech superman (del 3)

Ärade vänner, det var fan inte fläkten till grafikkortet - det var hela jävla grafikkortet. Men nu har jag köpt ett nytt på Clas Ohlson, också känt som gubbdagis. Nu fungerar allt som vanligt och jag är skitnöjd. Håller på med en hemsida till Dysdain och ett skivomslag till Agent Apelsin som äntligen ska släppa skiva!

Idag har jag även köpt kärlek. Det blev en 7-strängad Jackson signatur, se bild på den här. Jävligt härlig pjäs som har många timmars tortyr framför sig.

3 kommentarer:

Hannah sa...

Jag undrar vad jag ska behöva göra för att stjäla uppämrksamheten från gitarren. Får komma på nåt.

Johell sa...

Tsss. Du kan inte ens stava till uppmärksamhet! ;)

Hannah sa...

Jag såg också det sen, men jag orkade bara inte skriva ett till inlägg. Och från och med nu ska jag börja anmärka på alla dina felstavningar. :(