Rapportering från sjunde molnet

Nu sitter jag här och bloggar mitt i natten och undrar om jag är dum i huvudet eftersom världens mest underbara människa ligger i en säng två meter ifrån mig och sover, och jag sitter här och skriver. Hon är så förbannat söt så det är nästan plågsamt att inte ligga brevid henne nu, men jag skriver detta för att alla nära skall veta att allt är toppen här i Karlstad, eller Skoghall för att vara exakt.

Imorgon skall jag (med gråten i halsen) kolla upp resan hem, men det är något jag inte tänker prata mer om... Eller skriva... Äh, nu ska jag sova innan jag blir tokig. Jag funderade lite på att posta en bild på henne, men tiden det skulle ta tillbringar jag hellre med gosigheten själv. Hoppas ni har överseende med det. Eller ja, det är ju inte som att ni har något val. Suckers!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Smet till bibblan när du sov och kollade internet. HEHEHE. Fan vad förvånad du kommer bli. Kommer hem snart! <3

Johell sa...

Ledsen att behöva göra dig besviken älskling, men jag var (lite, väldigt lite) vaken. =)