Tillbaka i Sundsvall, igen.

Ungefär kring klockan 21:50 anlände jag till Sundsvall. Känns lite skönt att vara hemma i lägenheten igen, men det har varit extremt skönt att vara nere i Karlstad dessa dagar, vilket man inte behöver vara ett geni för att förstå.
Peter kom och drack öl med oss i Fredags, och hängde med på Nöjesfabriken på Lördagen också. Den där Nöjesfabriken var riktigt stor, och hade i alla fall 3 barer varav en var en hårdrocksbar, som vi dock inte hittade förns en halvtimme innan hemfärden. Trevligt var det i alla fall.

Nu ska jag packa upp och gå och lägga mig. Jobb imorgon igen, ser faktiskt lite fram emot det också, nu när man varit ledig. Borta bra men hemma bäst. Vet dock inte om det gäller så jävla mycket i det här fallet.

Hannah kommer och hälsar på den 11 Maj. Kanske tidigare, får vi hoppas.

6 kommentarer:

Hannah sa...

Borta bra, men vi är bäst. Kan man säga.

Hannah sa...

Jag tror jag kommer den 5e. Om ekonomin tillåter.

Johell sa...

Jag lovar, din ekonomi har ingenting emot det!

Hannah sa...

Känns så skönt att du känner den. <3

Johell sa...

Jag är spara, du är slösa. :)

Hannah sa...

Vadå SLÖSA?