Buzz och kontrakt

Igår bytte vi in lite gamla spel på Tradition och skaffade oss "Buzz the music quiz", det är riktigt jävla roligt. Alla borde veta vad det är vid det här laget och det var faktiskt huvudanledningen till varför jag skaffade en PS2 från första början. Fattar inte varför det tagit så lång tid bara.

Idag ska vi skriva på kontraktet på lägenheten, sedan är vi ägare till en tvåa på nittio kvadratmeter inne i stan. Nästan lite för bra för att vara sant. Jag orkar inte gå in på alla krångligheter vi fått ha och göra med runt omkring, huvudsaken är att vi har någonstans att bo. Och ingen orkar höra på gnäll, skryt är mycket bättre!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Jävla lägenheten förstörde min Nanne-kväll. Dock ska jag få se the Ark, så jag är rätt nöjd.

Anonym sa...

Gick det bra med lägenheten? löste det sig? /// Jesse