Resumé över kvällen

Efter allt tjabbel som varit har denna dag varit till en väldig belåtenhet. Efter lite Buzzande med Johan och Felicia bar det ned till Gatufesten där jag och Hannah kikade på The Ark, som vi tröttnade på efter ett tag och gick till Stationsscenen där Lillasyster spelade. Där hann vi precis höra singeln "Berätta det för Lina" samt Lok-dängan "Lok står när de andra faller". Klockrent!
Måste säga att Soreption var jävligt bra. Jag var dock väldigt nervös precis innan de började spela, säkert mer än de själva, men det löste sig med tiden. Jag visste inte att det gick att spela det där live, men det gick tydligen!

Imorgon tänkte vi se Europe och Hannah kommer vilja se Melody Club... Jag tror nog punkterna där beskrev min otroliga entusiasm för det.

4 kommentarer:

shawcross sa...

Hade vart fränt att se soreption må jag säga, hade varit fränt att varit där överhuvudtaget för den delen :P Men det går la fler tåg.

Heter det inte resumé AV kvällen föresten? :D

//Språkpolisen, Örebro län

Hannah sa...

Det är ingen som tvingat dig följa med på Melody Club, raring.

Johell sa...

Peter: Kolla tiden på dygnet det skrevs. Du ska vara glad att jag es lyckades göra ett inlägg! ;) Men soreption var jävligt bra. Du måste se dem!

Hannah: Inga händer ingen kaka.

Hannah sa...

Inga judar, ingen Hitler.