Solsken och mobiltelefoner

Igår såg vi på Sunshine, och jag hade inte mycket förhoppningar alls. Men det var fanimig den perfekta filmen. Jävligt bra. Handling och allt står väl i Hannahs blog vid det här laget så jag skite ri att publicera det. 4/5 var nog filmen värd i alla fall. Riktigt snyggt upplägg och tokbra handling.

Punkt 2 är att jag beställt en ny telefon från Tre. Mitt abonnemang gick ut och jag kände för lite förnyelse, alltid kul med ny teknik. Mitt val föll på Sony Ericsson W910i , en svart sådan. Förbannat bra liten grej.

Ikväll blir det fest hos Tessan och Thomas. Nu blir det lite betapet/pilla med mobilen och sedan dusch och iväg och handla. Hannah pratar med katten samtidigt som hon duschar (på en blandning mellan Kalstadsmål och cp-språk). Men jag älskar henne endå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Meh. :( Jag tyckte det var SKÔJ!