Heartworker version 4 - A perfectly broken portfolio (in deluxe)

Nu är jag äntligen klar. Månader av kodning, ändringar, skissar, utlåtanden och allt fan mer som ingår när jag startar ett projekt. Måste dock säga att det känns förbannat bra att äntligen vara klar. Jag fick för mig att jag inte ville koda i ASP längre och ta ett litet steg ifrån Microsoft och börja koda i PHP istället. Då såg jag möjligheten att missbruka WordPress istället. Det ångrar jag inte en sekund.

Nu är hemsidan färdig. Heartworker har varit uppe i några dagar nu eftersom det inte kändes så bra att lägga upp den när den var ett haffsverk.

Själva portfolion är fortfarande inte klar, men vissa sektioner är uppe. Och det funkar riktigt smidigt måste jag säga.

Läs mer här .

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så duktig. <3