Dagsrapporteringen

Idag har varit en väldigt händelsefull dag, jag var på Ikea samt Ikanohuset med Katrin där jag shoppade loss. Köpte 3 cd-skivor; Coldworker - The Contaminated Void (Dödsmetall), Koma - Tsunami (bra jävla rock) och Opeth - Damnation (Soft musik). Köpte även 4 dvd-filmer; Sagan om ringen-triologin samt Omen (Amerikanska). Jo för tusan, köpte en pocketbok också, "Hanteringen av odöda" av John Ajvide Lindqvist, efter oändliga rekommendationer från Johan. Jag har tänkt spara läsandet tills jag flyttar så jag har något att sysselsätta mig med på kvällarna. Läsa är bra.

Ska försöka sluta snusa när jag flyttar också. Känner mig inte så jävla motiverad just nu, men jag har en månad på mig att vänja mig vid tanken. Det är ju trots allt bara en onödig utgift som inte riktigt gör ett smack för en förutom att vara irriterande när man itne har en dosa.

Nu ska jag återigen försöka göra lite ordning i cd-stället... Eller just ja, jag ska flytta, så vem bryr sig hur det ser ut där nu? ;)

2 kommentarer:

Bjoerling sa...

Hehe. Jaså du gick och köpte Coldworker du. Se vad lite tjat från Thomas Björling kan göra. :) "Näää, jag tyckte inte om det alltså." Tss. ;)

shawcross sa...

coldworker är ett band från rätt län iaf, så mycket vet jag :D