Skräckfyllda dagar från Japan

Sitter på jobbet, slutar snart vilket jag verkligen ser fram emot. Slå på Mp3-spelaren som för tillfället innehåller Edge Of Sanity - Purgatory Afterglow som är så sinnesjukt bra så det är helt sanslöst. Perfekt att lyssna på i bil/buss, speciellt som passagerare (det andra har jag ingen erfarenhet av).

För övrigt kan jag säga att jag sov jävligt dåligt inatt efter en videohyrningskväll med Katrin. Vi hyrde One Missed Call (Asiatisk skräck deluxe) och Shaun Of The Dead (Komedi) samt A Tale Of Two Sisters (Asiatisk skräck som vi inte såg). Vi har sett på Asiatisk skräck 2 kvällar i rad, och det är inget jag rekommenderar, alls. Speciellt inte om man inte har sovmorgon.

Nu är det en timmes jobb kvar, sedan ska jag sova en timme på bussen. Då UTAN att svart, långt hår rinner ner över nyllet och får mig att ligga i fosterställning resten av mitt liv. Det räcker med 2 kvällar...

Inga kommentarer: