Dagens hjälte (mjälte)

I Lördags fick jag förfrågan att komma på fest hos Johanna, vilket jag inte var sen att tacka ja till. Väl där visade det sig att exakt alla hade avbjudit och stannat hemma! Ha ha. Hur stora är oddsen för det egentligen?
Jag hade ringt Anton som tydligen var hemma och var helt förstörd efter Fredagens aktiviteter. Han ändrade sig dock under kvällen och kom förbi hos Johanna och skjutsade ner oss på krogen, jag behöver inte nämna att vi gick på Skepparn va? När dom stängde for vi på Subway och käkade och sedan vart det bilresa hem.

Längtar tills hungern sätter in så jag får äta andra halvan av mackan som skriker mitt namn ifrån kylskåpet. Nu blir det några parti betapet!

18 dagar kvar till flytt.

Musiken just nu:
Queens Of The Stoneage - You've got a killer scene there man

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är "avbjudit" för ord egentligen? Odds är varken stora eller små, dom är höga eller låga.

//Arnold Schwarzenegger
(Språkpolis)

Johell sa...

Oj, där fick jag verkligen så jag teg! Ha ha. Tråkigt att det lämnades anonymt, men jag får väl tacka för visat intresse! :)

Bjoerling sa...

Du kan ju prova att lägga ordet i betapet och se om det fungerar ;)