K-k-k-klockrent!

Jag har kommit på hur jag kommer tillbringa alla hjärtans dag. Spela dödsmetall hela dagen, mest för att visa var jag står (mest för att man inte har något annat för sig, faktiskt), sedan krypa till kojs med nyinköpt godis och titta på "The Break Up".

Det är fan sorgligt vad man kan komma på ibland! Ha ha.

*****************

Msn;

Jo förmodligen. Men hon har ju en störning i huvet... På riktigt! Annars skulle hon inte ha behöft gå i särklass... Eller ja... Jag gick ju i en men det var ju för att jag hade svårt med koncentrationen..

Ibland blir framförandet kanske inte riktigt som man tänkt sig... Tack E!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe ser att du citerat mig där ;)
Var du tvungen att göra fet text på just jag? hahaha.. Men du har rätt.. det blir inte alltid som man tänker det :P

Johell sa...

Feta texten var mest där för att göra det extra tydligt. :)