Dagens funderingar

Punkt 1; Ashbury Heights skall spela på Arvikafestivalen (12 - 14 Juli) vilket naturligtvis är jätteroligt, stort grattis. Funderar lite på en ny design tills dess så det blir lite liv på sidan också.

Punkt 2; Jag är förbanat redo att tatuera mig igen. När flytt och allt annat tjaffs är avklarat och jag vet exakt hur mycket pengar jag kan spendera på "övrigt" så ska jag gå raka vägen till nålfabriken.

Punkt 3; Jag har upptäckt hur jävla, fruktansvärt bra Cannibal Corpse är. I synnerlighet skivan Bloodthirst (1999). Som vanligt insåg jag ju detta efter att jag sett dem live. Så jävla typiskt.

Punkt 4; Låtskrivaren till Usher måste dö... Nu... På en gång...

Punkt 4; Låtskrivarna skonas, men det gör fan itne de här jävla idioterna.

Musik just nu:
Cannibal Corpse - Ecstacy in decay.

3 kommentarer:

Hannah sa...

Nackskott. På riktigt.

Hannah sa...

I teorin alltså. Jag gillar inte dödsstraff, du vet.

Johell sa...

Dra dem bakom en vägg och skjut dem. Ingen behöver få veta.