Världsbevakning

Enligt aftonbladet händer det mystiska saker i England. I Sverige fick en familj en brevbomb som polisen just nu hålelr på att udnersöka. Sedan jag började jobba i Oktober förra året har jag även börjat läsa Aftonbladets hemsida på daglig basis, och jag vet inte ifall det är den som får en att bli fundersam över världen eller ifall det verkligen har varit så här galet sedan man föddes?

Var tog dom ljuva barndomsåren vägen, egentligen?

Jag är förbannat irriterad på att Agent Apelsin aldrig kom att släppa sitt album, som jag tog mig friheten att döpa till 14:Fourteen (den hette "fourteen" innan, ingen större förändring). 14 spår som skulle fått världen (i alla fall lite) ljusare.

För er som aldrig fick möjligheten; lyssna här. 2004 känns jävligt långt borta nu.

Musik just nu:
Cannibal Corpse - Unleashing the bloodthirsty

Inga kommentarer: