Burnout: Paradise City

Nu har jag och Hannah klarat Halo 3 på Normal Mode. Det var kämpigt men efter några kvällar var det gjort. Jävlar i min låda vad achivements man fick. Hannah var riktigt duktig hela vägen, tror inte många klarar av att fixa hela spelet, speciellt inte på Normal när man aldrig spelat det tidigare.

Nu har vi även Burnout Paradise, så jävla bra spel. Skall bli jääävligt kul att äntligen få köra ett nytt Burnout. Dessutom skall jag och Hannah ge oss på Call Of Duty 4 som varken jag eller hon spelat förut. Länge leve 360.

7 kommentarer:

Emeliz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emeliz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannah sa...

DÅ PROVAR JAG IGEN: Ikväll spelar vi Call of Duty. MMKEY. Stämmeli-bandi.

Johell sa...

Emelie verkade ångra sig. =)

Ja, det tycker jag verkligen. Fan vad roligt det var. Vill inte jobba, vill spela...

Emeliz sa...

Hu? Vad har jag ångrat?

Johell sa...

Emelie; Ingenting, jag fick förklaringen nu. =)

Emeliz sa...

Huh ?! Jag vill också ha en.. Fattar noll...