En stor förändring

Efter många månader av tänkande och övervägande har jag nu med ungefär 80-90% säkerhet bestämt mig för att klippa mig. Efter att ha haft långt hår i 5 år nu (egentligen varit korthårig 3 år av mitt liv som jag minns) har jag nu bestämt mig för att gå egenom denna förnyelse.

Detta innebär alltså att jag måste hitta en frisyr - vilket jag faktiskt gjort - som skall få mig att förstå att jag gjorde rätt val. Om det ens är möjligt vet jag inte, men vem vet hur det blir om man inte vågar ta klivet? Som min goda vän (Pl)Anton sa; "Du kan ju alltid spara ut det igen om du inte trivs". Så jävla sant.

Så nu, mina vänner. Den 25:e Februari kommer jag att göra processen kort av långhåret.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

m du vill, hjärtat, så kan jag skicka nån bild på dig med kort hår, du kanske ändrar dig då :D plusd att jag har en här på datorn där det är på utväxt! Moahahahah

Hannah sa...

Jag har egentligen inget att säga. Men jag följer med och håller dig i handen om du vill. ;)