666 + 25 = 100kr

Precis som rubriken antyder så vill jag bara meddela att jag tycker den 25 är lika jävla bra som 666, och jag förstår att alla kräver en förklaring när jag kommer med en sådan vansinnig sak. Jo, man får lön den 25:e. Så där! Sex tusen jävla spänn direkt in på konton *katching* (det andra talet hoppas jag att jag inte behöver förklara...).

Något som hänger ihop med det andra talet är ett paket jag fick med posten, ifrån en kille i Göteborg tror jag. Idag anlände nämligen Dark Funeral - Attera Totus Sanctus (signerad dessutom! ha ha). Nu jäklar ska det bli liv i lådan. Det bästa av allt är att jag löpte den för en ynka hundring (25 av dom täcker fraktkostnad). Över och ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar att du hade väldigt lite att skriva om där...

Johell sa...

LIITE? Det är ju hur mycket som helst!

Anonym sa...

EN BÄRS I BAREN KOSTAR 100SPÄNN! (8)

Johell sa...

På din eller min planet? ;)