Höstmörker och snö

I helgen händer det grejer. Höstmörker på pipeline till att börja med, en tvådagars tillställning på pipleline som jag verkligen ser fram emot. För 170 spänn får man 2 förband och Setherial på Fredagen, och på lördag är det två förband till och sedan Aeon! Det blir tredje gången jag ser Aeon men det är lika spännande varje gång! ha ha. Ska bli så satans roligt.
Rolig sak nummer 2 är att Emma kommer hem ifrån Stockholm och dricker lite sprit, vi hinner nog med ett och annat besök på Irish också. Roliga sak numero 3 är att Hanna har kommit hem (hon stannar dock lite längre). Lite tid, mycket att göra. Skönt att ha pengar så man kan ta någon öl på kroken också! h0 h0.

När jag för några timmar sedan gick från bussen snöade det lite. Det var bode trevligt och ledsamt... Nej förresten, bara trevligt.

Nu kommer jag inte på ett skit att skriva. Jag kan väl inte direkt påstå att jag har mycket att skriva annars, men det här tar fan priset. Joel i ett nötskal...

Inga kommentarer: