Mörk begravning och missförstånd

Här är det absolut bästa bandet för denna vecka, och det tror jag få skulle kunna gissa! Ha ha. Dark Funeral, bandet med det sämsta bandnamnet genom tiderna - men ack så jävla bra. Var på stan idag och inhandlade "In The Sign..." som inte kanske dominerar så mycket som deras nya, men den är old-school som satan! Måste... Ha... Alla... Skivor... NU! Jag köpte förövrigt Foo Fighters "The color and the shape" samtidigt som DF, det bästa av två världar!

Sedan är det ju även så att jag hade fel om exakt ALLT den här veckan. Höstmörker var nästa helg (som jag förövrigt jobbar) och Tomas-Therese-middagen var inte ens inplanerad till denna helg (vi bokade in den till ikväll dock!). Nu ska jag fortsätta lyssna en stund och sedan bege mig till Therese och Tomas (future-people-of-usa).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sådärja!:)
Jag vet inte med DF, de är inte min grej, men däremot Foo Fighters, bra skit!! ;D

Johell sa...

Ja, som fan! Tänkte ju skaffa alla skivor med dem.