"Praise the lord and pass the ammunition"

Jag sitter nu här och väntar på bussen som går 11:55. Kring 12:40 anländer jag till Härnösand som jag skall göra osäker hela dagen... Eller jobba? Com Hem for life.

Jag tänkte ändå passa på att posta en lista på jävligt bra saker. Här kommer den:

1. Hannah, Karlstad for life.
2. Black, helst hysteriskt tv-spel.
3. Vomitory, nya skivan "Terrorize Brutalize Sodomize".
4. Oz, tv-serie som rubriken är citerad ifrån.
5. Övrigt, allt annat. Är rätt glad i allt.

Nu gör jag slag i saken och hoppar in i duschen.

9 kommentarer:

Hannah sa...

Hannah är jävligt bra, om jag får säga det själv. ("Har du... Gjort henne själv?")

Anonym sa...

Inte Karlstad for life, Västerås ska ni flytta till!

Hannah sa...

Lutar väl åt Örebro! Ska vi chatta i hans blogg? :(

Anonym sa...

Vadå Örebro? Ge dig, för satan. Du vet att Örebro är sämst. Av flera anledningar.

Johell sa...

Sämst? Nej för fan. Då får hon nära till dig, nära till Karlstad och jag får nära till Karlskoga. Hur kan det vara dåligt? =)

Anonym sa...

Jag tycker det är en rutten stad, dåligt uppbyggd. Estetiskt frånstötande! (Det låter som ett skämt ser jag nu, men jag är seriös)

Hannah sa...

Kan ni inte slåss om det? Lerbrottning hade jag uppskattat.

Johell sa...

Jag lägger en röst för lerbrottning.

Hannah sa...

Ava är i Oman så hon har inget att säga till om. :D